Instagram Tho!

Instagram

Sunday 7 August 2011

Comel lah sangat =p

Assalamualaikum :)
hahaha well today was a best daaay ;) (taktau kenapa). First, seriously aku sebenarnya sedih plus buntu, patut ke aku lupakn dia? atau tak? lalalalalalalalala whatever. taknak tau PMR lagi penting, Pi lantaklah diorang nak cakap apa kann? WE ARE WHO WE ARE ;) and today tibatiba ! org yg selalu kacau aku, cari masalah ngan aku Puji akuuu :) Alhamdulillah.A: Alia comel doh. haha. Saya tak comel pun la A. Btw thnks. Kau pun kurangnya kan=D Kay fine saya tahu saya kecoh .__. Tapi agak pelik la kaan org yg sebelum ni kutuk aku, Suddenly puji aku. hahaha funny *kot. Second, setelah seminggu aku tak nampak muka dia akhirnya hari dpt lah tatap muka dia.*kejap je pung =D 5% buat aku happy sikit (sikit jee). Tak sabar nak trial. Habis trial terus RAYA. alaaaa lambat lagi nk PMR ! tak sampai 2 bln laa. Habis PMR aku bebas terbang ke mana sahaja ! nak online 24 hrs, txt ngan dia every day night evening afternoon ? <3hee hahaha kaylaah
Wassalam