Instagram Tho!

Instagram

Monday 24 October 2011

Sayang Abahlah =]

Haai =)
well agak terlebih bebas la lepas PMR ni taktau nk buat apa daaaa --' bosan TIDAK terkataaaaaaa. aha okay stop! well nasib baik la mak ade hati lagi nk bershopping. Thnk God. JALAN TAR <3 yeaahhh. Dah dekat situ tawaf jgaklah kat SOGO tu. Ade baju buat aku tertarik pada warnanya. Waahh ade harapan nk beli but then mak ckp alaaa tgk kat bawah mane tau lagi lawaa. Kay fine dgn hati berat letak lah balik bju yg lawaa tu. Dah turun tu perrghhhhhh mcm tak boleh lagi ramai er org. Seriously menyesal meninggalkan baju tu --' Takde rezeki en redha ke hadrat ilahi je la. then jln punya jln baju semua tak menarik. Okay timetime tgh cari baju suddenly abah cakap
                          Hah! Cari cari baju kau tu. cari la baju tuk pakwe kau sekali.
Seriously weird dgn abah.
okay first : die tau ke aku ade pakwe?
second: sejak bila dia ckp pasal pakwe ngan aku ni?
 then aku dgn selambanya jawab : Ahaha asl plak nk cari bju tuk dia? --' die beli sendiri arr.
Bapakku hanya mampu gelak je. pppfffffttt abah pelik bhai sekarang. kalau dulu ckp ngan bdk junior laki je dia dah marah semacam. yaa dia kene sedar aku dh besar en hahaha kay kay.sambung dah tawaf kat jln tar tu. Abah plak nk pergi ke LOW YATT --' mmg penat tak terkata laa. but best kay. Masa ku terluang dgn sebaiknya.
PEACE =)