Instagram Tho!

Instagram

Thursday 5 January 2012

pertemuan ? ehe

Assalamualaikum semua :) alhamdulillah dh masuk 2012 ni bessssssst =) well saya dapat kelas engineering drawing.Alhamdulillah well tak ramai pun about 20 to 27 cmtu je. Sikit rite? ITU COOL ehee. well saya sentiasa bersemangat ke sekolah setiaaaap hari waaah .like this 
Why? why? cuz of him aww haha k ingt tujuan asal dtg sekolah nk belajar bkn usha dia. Ya thts true tapi semangat tu dtg dr dia :) eheee first day sekolah mencari bayangan DIA tapi tak ada pun :'( rupenya tak dtg oh okay. who cares:p yeah. then the second day =DDD woissh dia usha wa dr jauh seriously. bkn nk perasan la tapi kawan saya yg ckp terharu sikit.Then jalan la dgn Fatin farhana pergi koperasi yeah terserempak --'




 Cool je teheee. then saya nk cari kawan saya tetiba dia pusing fuhh. dpn dpn la brader



:p agak shock. then kiteorg act cool haha padahal terkejut takpe dh biasa =D then this morning saya pergi sekolah then ya my tht dad parking tetiba adelah sekumpulan naik basikal Fixie :) then ade satu basikal ni menarik perhatian aku dr segi warna dan tuan dia HAHAHAHA okay memang dia, omg omg. SHOCK GILA :
HAHA lebih kurang macamtulah,serious.Jodoh ka? tak tak kebetulan je tu. Alhamdulillah dpt tgk muka dia =D peacee