Instagram Tho!

Instagram

Friday 18 May 2012

L.I.F.E

Assalamualaikum :) Alhamdulillah aku dapat menempuh segala ujian yang diberikan. Walaupun pedih bila diingatkan balik tapi siapa sahaja aku di dunia ni? Hanya lah manusia yg sering melakukan kesalahan. Tiada siapa yg suka perangai ku lebih lebih lagi My Family, Kawan kawan ku :( even My Boyfriend :'( the most sad kan? orang yang kita harapkan membahagiakan pun tak suka kan kita. Aku ni bukan siapasiapa di mata diorang. Yang diorang tau salah aku. Yeah semua orang buat salahkan? Tapi mungkin kesalahan aku lagi besar nak dibandingkan dengan orang lain. Takde siapa yg boleh menerima personaliti ku yang sebenarnya :(
 Haaaaahh sedih yang sukar diungkapkan. Hanya Allah je tau bagaimana sedihku.

I Stand On My Own Foot
Aku harapkan seseorang :( yang boleh buatku gelak ketawa. Yang buatku bahagia. Saya harap sangat dapat jumpa mahluk Allah itu untuk menceriakan hari ku. Memberikan aku motivasi yang sangat berguna. Yang membuat ku mengukir senyuman yang manis. :)