Instagram Tho!

Instagram

Wednesday 21 November 2012

Confession

Hmmmm, aku pelik kenapa dulu aku terhegeh2 dgn mamat tu? Knp? Knp dia? Setelah sekian lama baru aku tahu, baru aku sedar, rupanya.... DIA.BENCI.AKU. Whoaah..patah bkn seribu lagi, infinity agaknya. ._. Whoaahhhhhhhhhhhhhh.(speechless). Lepastu sekarang dia pulak terhegeh2 dgn aku. Boleh tak aku nk buat balik apa yg dia buat dulu? Hm. Tak elok berdengki. Boleh je aku tak fikir semua tu tapi bila tatap muka dia, sedih yg tidak terkata. :'( sedih yg teramat sangat. :( bertambah kesedihan ku bila dia ckp dia suka seseorg yg aku kenal and rapat la kot. Haaah dlm aku gilakan dia, dlm tu jgak dia benci aku, dlm tu jugak dia suka orang tu. Haaahh. Honestly, aku tak harap apapa pun dari dia, aku pun taknak halang dia suka siapa. Tu life dia ,aku ni sapa je. STRANGER JE. Haah sokay alia, sabar and... Jom main game :) hahaha, lupakan dia, orang tu, dan perasaan kau. Jauh lagi perjalanan hidup,
                     Wassalam :)