Instagram Tho!

Instagram

Thursday 20 December 2012

Kau makcik! Dengar sini -__-

Assalamualaikum, seems like org tak habis lagi cerita pasal keputusan PMR. Aku pun nak cerita sikit :D tapi first of all congrats to those yg dpt keputusan yg cemerlang,gemilang,dan terbilang tu ye. Bersyukur apa yg uollz dpt. Youollz dh usahakan. Tu je yg dpt okayla tu!! At least tk failed rite? Rite? Hmmm. Acani sebenarnyaaaaa, aku tak berapa sukalah org nk dok bandingkan aku dgn diri org lain, contoh terdekat ialah adik aku, Aina. Org ada kelebihan dan kelemahan masing2. So toksah la nak ckp ' alia mcmni, aina lagi better' sepak nak? Paling paling aku benci bila bandingkan pasal keputusan peperiksaan. Woissshhh hilang mood tau tak! Honestly i ni punya keputusan takdelah hebat mana, tapi.... AKU PUAS HATI! Hergh! Dah tu je usaha aku, and tu je Allah nak bagi kan? Terima lah. Kalau keputusan tak memuaskan tu maknanya adalah yg kurang dlm usaha kitakan. Then for other exam buat la lagi the best :) yg gua tak puas hati ialah bila aku keputusan aku tak sebaik sedara aku then strt adalah manusia ckp mcmni ' alia kau tak belajar ke? Kalau belajar kenapa anak makcik lg bagus dr kau. Monolog dalaman ' makcik ku sayang.... Saya dh usaha dh baca buku. Allah nk bg mcmtu saya kene terima! Takyah dok riak sgt pasal keputusan anak kau tu! Hergh lempang kang -__-' tpi takkan nk lempang, org tua kan tak sampai hati la plak. Tahniah ye anak makcik. Derrr. Bila dia buat mcmtu dia buat aku nk buat the best of the best for my spm next year. Yela aku terfikir kalau aku dpt yg terbaik in shaaAllah. Nak je i tepek slip keputusan tu kat dahi dia. Hahhahahahaha tu Plan A saya :p tgk ah kau makcik. Hish geram plak aku. Btw congrats tu aina and ummi :) and gred kelulusan sekolah meningkat! 84% dr 76% kot. Great. Wassalam :')