Instagram Tho!

Instagram

Saturday 5 January 2013

cepatlah sikit. pls -__-

Assalamualaikum :-) hai saya ALIA yg berumu16 thn. Masih 16 thn , manusia yg tidak dpt menerima kebenaran bahawa umurnya ialah 17! hahahaha sbb! belum lagi 19 march :p Haah tidak sabar rasanya menunggu kertas terakhir spm, Lukisan Kejuruteraan. Whoaah, mengikut jadual peperiksaan 2/9 trial SPM =) dan 11/11 DAH! SPM.. hahaha tinggal berapa bulan je lagi, jap eh sebelas tolak satu, Okay 10 months to go bebeh! saya ni nak cpt habis sekolah bknlah sbb apa hanya sbb.. Malas nk pergi tuisyen tu aje. haha Asl tak berhenti je tuisyen? tak boleh tu salah satu usaha saya untuk dpt 9A. In Shaa Allah :') walaupun berlari dgn bangla tepi jln tapi aku selamat jugak sampai ke PUSAT TUISYEN TROPIKA. Tadaaa. Hebat kan? I knoww :p Sejujurnya. Aku tidak merasai yg aku ni senior kt sekolah tu. hahaha bkn sbb perasan muda ke apa sbb tgk ketinggian pun cukup :P tak kene dgn senior langsung. Tapi kenyataan nya aku tetap senior! Respect :p well khabar angin mengatakan start batch 96'.. WAJIB!...

   PLKN!
haaaahhh. Perlu ke PLKN tu. haishh. kang ckp lebih bukak topik politik pulak. Tapi kenapa batch 96' yg kene? Batch 97' ke Batch 98' ke kan. harap takde lah perkataan wajib lgi :D yg dpt nasib. Kinda stress jgaklah 2013. takpelah aku datang sekolah belajar, balik rumah study tidur, pergi tuisyen ,balik tidur senyenyak-nyenyak nye ye. sampailah 2014 :) SEKIAN!