Instagram Tho!

Instagram

Friday 4 May 2012

Worst!

Huuuuu, Assalamualaikum :) well saya baru sahaja lepas menangis :') why? nak tau? Okay let me tell you the sad story ever.Bismillahirahmanirahim
Well it happened yesterday :/ breathe deeply.
Semalam aku sangkakan hari yang bahagia. permulaan yg baik, aku sampai aku terus cari kelibatnya. tak jumpa. Belawak dgn aina.It was makes me happy. Then suddenly dia jenguk aku :) awww melting dia smile!and yaa I loved to see him.Then senamrobik pun bermula.Senamrobik was awesome bebeh! Lawak and so on hahaha the instructor was the best of the best laaaaaaaaaa =D hahaha. Then senamrobik pun berakhir.Then aku nk makan dgn dia. Tapi dia lepak dgn kawankawannya. Aku dengan aina pun pergi tawaf perhimpunan untuk mencari makanan.LAPAR WEH! finally dpt jugakla bihun goreng.Alhamdulillah :) then dia dtg menghampiri ku. dia duduk diam. Aku pun ajak dia berjalan mencari makanan. Yaay malangnya takde makanan yg gempak. Hish! Then dia decide nk belik keropok lekor. bolehlah kiteorg kongsi HAHAHA. kedekut jugak dia tu,
Alia: awak belanja saya eh?
Ali: Ah kau! malam ni nk g cc main game.
Alia: kau memang game tu lagi penting dr makan aku kan!
Ali: memang, eh jap nk makan apa ni? 
Alia: ntahlah jalan la dulu,
then time jln jln terserempak dgn kawan aku HAHAHA. " dh pandai dating kan skrg" :p Memang pun. then taklama tu ali pun dtg dgn bawak keropok lekor dia.
Then ..
Alia: nak pergi mana ni sayang?
Ali: jom kita cari tempat duduk.
Alia: nak duduk mana?
Ali: hmmm semua penuh la, Kantin je k?
then...
Alia: nak siikit!
Ali: ah kau! kau ingt aku kutip bende ni? aku beli tau..
Alia: k fine takpe! 
I'm really happy, dia suka loya buruk mcm tu. I'm okay then kiteorang duduk, dia check phone aku :) well biasalah itu hobi dia bila jumpa aku
Then tetiba aina,tiefah,darryl pun dtg melepak dkat tempat aku dating, You know how excited! bila dh jumpa kawan lama, setelah sekian lama tak bersua. aku pun layan-layan..AKU MENGGEDIK KOOT! time tu. tak sedar. Then ali pergi tanpa meninggalkan katakata. Pelik juga kenapa dengan dia? -___-. then aku punyalah cari.Rupanya dia dh nk balik.How could you!
Alia: awak kenapa?
Ali: baliklah! dh tengahari ni
Alia: okay...... :'(
free free kene sound dgn dia but still taktau sbb! Call, mesej! semua tak balas. Give up tau! Apa masalah dia! Then malam tu call dia, Perasaan serba salah tau.
Ali: Hello!!
Alia: Hello,awk kat mana ni?
Ali: Kat luar, nntnnt jelaa call.
I'm felt so sad :"( Keluarkan sim card. No matter. lantak pi kaulah!



Esok paginya:Lepas solat subuh tergerak hati nak on sim card, [2 miss call 1text: tdow dah?]
bukak balik sim card. Hish! geram tautak! rindu dia actually. Pukul 1.00 bukak balik simcard tu.
One txt from him :'(
It's fine kalaw awak nak off teros f0n awak, Mungkin itu lbih baik? saya harap ini text terakhir dari saya dan saya harap sangat2 awak tak kacau saya lagi dh lepas ni, saya pun tak percaya saya akn ambik jln cmni. ok.Bye. harap awak lupakan saya.
Pedihkan ayat dia? :'( i know he wanted to break up! mana janji yg dia cakap? Pasal dia tak suka aku lepak dgn Darryl. Sampai nk break? what A Life! But Alhamdulillah. Kiteorang tak break. tak sanggup. I love him too much! I wish that this thing won't happened again. Saya sayang awak. You're my everything,sayang I'm sorry.