Instagram Tho!

Instagram

Monday, 22 August 2011

Ni ke adik?

Assalamualaikum =']
Harini hari SELASA yang memang buat otak aku bengap! taktau kenapa, dan ape masalah bdk ni! dr hari tu dia nak aku ikut cakap dia jeh--' dia siapa? aku ade hak gak! Dia ingt midvalley tu kecik ker? nak tawaf satu midvalley? then ingt diaa tu kaya nak masuk kedai branded? sakaaai sungguhh. Pagi pagi dah merosakkan mood nak periksa aku, tah macamane geo aku jawab tadi --' harapan nak A macam tipis.Macam ni ke adik? tak hormat kakak? ingt aku ape? Kau ngan kawan kau sama je Hingusan! sakai pun yes.
Macamane lah aku dapat adik macam kau? dapat kenal kawan kau yg hingusan tuh? serious menyesal doh. tapi hidup kot. tutup mata kene harungi ape jeh dugaan. sabaaar