Instagram Tho!

Instagram

Saturday, 20 August 2011

Shopping raya :')

Holaaa, Assalamualaikum
haha today is my daddy's birthdaay. Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday to Abah :) happy birthday to youuuuuuu.xoxo hihi semoga panjangkan umur dan dimurahkan rezeki ye abah Amin :)
haaaaaiiiihh letih yang amat kot harini, pergi Sogo dr pukul 8.00 (sogo tak bukak lagi) sampai pukul 1.00 penaat! Dah la kat sogo takde barang aku, KECEWAA! tapi dapat kasut tropicana life hihihi Sheemmaarrt Purple bebeyh! tak tau lah kenapa tahun ni aku takut nak dgr lagu raya hahaha kaykay. I know funny. Lagu raya pun nak takut! tak laah kenapa tapi bila dgr tu rase semacam? Apakah semacam itu? Don't knw don't care lah:) umat islam tinggal 10 hari untuk menunaikan kewajipan yang hanya dilakukan sekali setahun so jangan sia-siakan kay

Lots of Love
  -Alia Azam