Instagram Tho!

Instagram

Thursday 8 March 2012

He my love forever ;)

Assalamualaikum :) thiss week was exam week but it already done YAAAEEY! so i'm start from monday till today okay? Monday.Ali suddenly texted me and asking me about ina? i don't mind HAHA. Then saya ajak dia jumpa kerana keesokan harinya adalah hari lahirnya :) then dia pun okay. (NERVOUS). then on teusday saya sesangatnya seram sejuk. nadd said get ready :) saya pun telah la membuat persiapan dr segi fizikal n mental dan juga zahir dan batin :) Then tht time was closer to me. but bila dh sampai tu malumalu la of coz kan? then dialog.
Ali: asal kau lambat?
Alia: Sorry lambat cuz ada kelas td.
Ali: Kelas apa?
Alia: Kelas LK.
Ali: Oh cikgu Azwar eh td.
Alia: yup. sebenarnya aku ade bende nk bg kat kau :)
Then he suddenly opened his beg then i was like omg :))))))
Alia: ni kamus. dia buruk but dlm dia kau still boleh pakai.
Ali: OKAY :)
Then silent.Awkward moment HAHA
Alia: Jomlah balik.
Ali: okay.
Then this day he called me many times :) Alhamdulillah.
Saya sangat sangat gembira dan bersyukur semuanya kembali normal. Harap berkekalan amiin. 



I'm just in love with you,Muhammad Ali Fikri.