Instagram Tho!

Instagram

Friday 13 April 2012

Happy One Month :-)

Assalamualaikum :) well today was fine. JUST FINE. Syukurlah dia ingt we already one month,dia tau la jugakkan. ya i love him for sure.Cuma tadi sedih sangatlah, Aku tunggu dia berjam! dia tak muncul lgi. Perasaan marah bengang as so on bercampur baur. Aku mcm mana dia ni? dia still takde. seriously dissapointed :'(dh lah takdapat jumpa tiba-tiba dia buat mcmni.hisssh! then i texted him.
"mana awak pergi? lama saya tunggu""time bila syg? time balik ke?"Yela--'"im so sorry syg, sayang taktau pun syg tgu. I was likee WHATTTTA! hey you know! This whole day,saya takdapat tgk muka awak pun tau! Awak buat saya mcmni? sammpai hati awak! awak tak sayang saya kan! dh one month baru nk buat ,mcmni. Saya siapa kat awak haah! eshh! takpelah bende dh jdikan nk buat mcmane; Dhlah malas nk bahas pasal bende ni. I want to focus with my studies.thats good enough. Hish!