Instagram Tho!

Instagram

Tuesday 10 April 2012

I don't know :)

Assalamualaikum :) well todAy was fine i guess. hahaa sebenarnya saya bersykur kerana telah mengasai statistic ='D 12 markah sapa nk bg weh --' Cikgu bebel blablaaaanblaaa.haha terbaik untuk saya yeaahsss. And alhamdulillah dapat bersua muka dengan Muhd Ali Fikri. eheeee <3 Dia selalu buat ak gelak bagai nk gilaa! HAHAHAHAHAHAHA. dia tadi macam apa je, pandang muka aku then tersasul ckp" smlm saya dah puas menangis" DUHH!!!  pahal laa aku ni --' dia tanya kenapa? kenapa? No im just ternangis haha ada pulak mcmtukan :p ya im crying because of you!! what you just told me yesterday. Saya nk layan mana mana perempuaaan, Whyy ali why ? if you couple pun you stiil can layan semua perempuan. tahlah. takde sapa ta apa aku rasa. Only Allah :) Wassalam.