Instagram Tho!

Instagram

Thursday 22 November 2012

Confession II


Haahhh. Before that assalamualaikum :) sebenarnya aku baru lepas menangis, sbb apa? Hmm. Aku kene marah. Dgn sapa? Sbb apa? Dengan mak aku. Sbb.. Tu haha takyalah tau. :P i wonder why? Why? Kenapa mak aku suka marah2 kenapa? Honestly aku jeles dgn kwn2 aku yg mak dia jenis sporting punya org. Kalau mak dia marah je, mesti dipujuk balik. Untung tau nggak! Aku tak :( kene marah, then kene lagi. Haaah tang tu la air mata mangalir membasahi pipi. Then bila soal selidik kenapa ibu ku begitu?....... 
Rupanya ibuku kene sihir. Whoaah ni boleh mendatangkan marah, lagi menambah kemarahan aku apabila org yg buat tu adalah manusia yg aku rasa selama ni aww baiknya aunty ni.. Rupanya tidak tu semua palsu belaka. Syaitan bertopengkan manusia. --' hissshhh geramnyaaaaalah! Haah you know apa minah tu buat? Dia hantar bende halus ke bdan ibuku, so that dia jd mcm apa semua tak kene, salah sikit marah taktentu pasal. Then rupanya minah tu hantar jgak bende halus tu ke rumah. So semua org kat rumah buat masalah, lepas sorang,sorang. Sbb dia buat mcmni sbb tak puas hati dgn mak aku, jeleousy pun ada jgak, tak bersyukur punya orang!!! Sbb dia punya tak puas hati tu, dgn org yg takde kene mengena pun jadi mangsa. Bodoh sungguh manusia ini. ._. Bila mak aku pergi berubat, lagi dia menghantar. Whoaaah ingin ku bunuh itu betina, dah tak sesuai panggil perempuan dah. Lagi lagi aku :( sedih wei... Sebelum mak aku tau yg dia kene sihir, aku yg sering dimarahi, haaah even pun bende tu kecillll je. Dia marah aku seolah-olah aku buat sesuatu yg memalukan dia. Time tu jgak aku rasa aku takde keberkatan hidup. Start tu jdi gaduh dgn kwn, boyfriend. Bila fikir apa sbb bergaduh, hal kecik je, tapi gaduh mcm perang dunia kedua. Hergghhh see? Jadi baanyak masalahkan? Sbb kan minah tu, yg sihir mak aku, aku jadi tempat lepas amarah dia, takde keberkatan hidup, gaduh dengan semua manusia. Haaahhh nak je aku sumpah betina tu :'( 
Bila difikirkan, knp betina tu buat mcmtu? Supaya mak aku tak marah dia? Doiiii ada otak taknak guna. Hmm. Dia tak pikiak ke kalau dia hantar bende halus tu mak aku jdi lagi pemarah? Dia tak pikiak ke? So sifat pemarah pun sebati dlm diri mak aku. Hmm. Rasa nak baling bom dkt rumah betina tuu. Dia tu aku rasa la kan, dia nk porak peranda kan keluarga azam* mencarut* astaghfirullah.. Bkn nk aku nk dok pikir negatif, tapi.. Hah org dh boleh agak dh dia tu. Sejujurnya, aku berdendam dgn betina tu. Tapi org dok kata tk elok berdendam. Abihtu? Aku yg sering dijadikan mangsa ni :( ohhhh sedihnyaa. *menangis*. Takpelah, Allah nk balas tu bilabila, kita tunggu masa ja. But, yaaa kita kene tau poweer kita, minah tu dh buat aku meranaaaaaaa! 
               ..            
So yeah. Semoga perempuan tu kembali ke pangkuan jalan. Wassalam