Instagram Tho!

Instagram

Tuesday 27 November 2012

Tak Ku sangka,Tak Ku duga,

Assalamualaikum :) haaaiihh harini hari yang agak memalukan bagiku :( setelah sekian lama dah tak menatap mukanya, akhirnya harini aku tertatap jua hahaha, dengan secara yg tidak sengaja. Kenapalah rumah kami sangat dekat, setaman.--' Dulu suka jugaklah usha dia. Tu dulu punya cerita. :p Then barru je tadi selepas solat asar, dengan hati yang baik,niat yg baik nak tolong abah angkat cement depan rumah. Tanpa bertudung  sbb aku yakin kerja tu sekejap sahaja. Tapi aku salah. Cis! Tolong abah angkat cement, then angkat lagi,then angkat lagi. Alhamdulillah telah habis diangkat :) rehat kejap berdiri tiba-tiba...


ADA SEORANG LELAKI BERSAMA-SAMA ADIKNYA LALU ..... SAMBIL MEMANDANG KE ARAH AKU --'

Astaghfirullah.. aku.. Hahhhh Malu. serrbasalah semua ada, First, aku malu sbb dia bdk satu sekolah dgn aku,second budak yang aku pernah suka dulu.. herhhh--' tu dulu. second dia cnfrm akn kutuk aku, adik dia ckp. Hmm menyampah jugak dgn lelaki tu. Dia fikir dia cukup baik ke nak kutuk orang. Kalau nk benci aku benci je la. Toksah nk dok kutuk belakang. Hmm.  
o Sekarang dah tak sejak berpunya ni kan ahakahakahak. Dah malas nk pandang dia. Semenjak ni dia mcm peramah nk tegur aku. Aliran samakan kene bekerjasama. Bila terpandang dia tu terkenang segala kenangan yg.. Takdelah indah sangat. Tapi seriously malu. Hmm. Iktibar pada diri, bertudunglah walaupun hanya di depan rumah dan hanya sekejap. :)